Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Malaysia Terbaek weii~
Wednesday, December 29, 2010 @ 8:22 AM | 0 Comment [s]

weh weh . siyes aku bnga mnjdi anak malysia . cewah! mw x bnga weh, team mlysia juara Piala Suzuki AFF kott . caya la :D , mlm nie tobat tekak aku sket weh . dk jerit ngn kak n adik aku . mmg hingaq satu rumah laa, trmsok tok aku skli wei, gila bola dakk tok aku ;p pulon pnya pulon dk sorak akhrnya mnang la jgk team Malaysia ksygn aku nie, mzti mng sbb aku sorak kn,,HAHAHA . sgt trprasan d stu . btw congrats la Mohd Safee Mohd Sali sbb dea la mlysia juara, n ta lpa gk kt suma team mlysia, hmpa suma mmg terbaekk wokk!Khairul Fahmi Che Mat ponn terbaek jgkk . pndai uh jg bola, dhla mka kamu persis Korean . ahaks~for Indonesia. hrap brsabar naa . mng klah adat pertndingn . dan km jgk tdak bermain tpu mhupon mngunakan bomoh . trima la hakikat bhwa rzeki bkn mlik Indon yaa, dan hmpa klah pon bkn jgk sbb laser , dah dah la dk ktuk malaysia . hmpa mai keja gk kt mlaysia, x pon mai wt kja x faedah . dok cuqi sna rompak sni . argh! dh2 aku suda mlalut msok bab laen plk
Tahniah Malaysia . we <3 u . 4-2!!!!!!! terbaekkkk wokkkkk


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping