Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
hot couple
Thursday, May 19, 2011 @ 9:59 AM | 0 Comment [s]

mngu nie kan balek plihan.so aku balek pkoi 4.30 naik bas mara...fuhh,nseb ada tasha dengan ito naek sekali.klaw tidak aku dengan my sista ja la.tobat bosan weh,,oke back to my story,engatkan naek bas lewat2 nie tak ramai la sngat orang kan,,tengok2 budak keda pon balek jugak.shitt btoi laa,,nyampah aku tgk geng2 gedix nie(bajett mcm aku tak gedix kan(;tobat berebut punya nak cup tmpt ngn depa..nseb dpt jugak tmpt duduk..aku duduk tepi tasha..my sista plk sblh ito...psai pa mlm nie aku skema wei..aura baru dapat paper bm kott;p,,bila aku dok ja tiba2 aq prasan da stu couple nie dok tp seat aku..kalau dkt kl tue aku tak heran la sangat kan,tp nie dekat sik,,agak menyampah jugak la aku tgk,phm2 je la mlut laser akue kan,,boring2 bas tak jalan lagi aku ponn cakap la kuat2,,astaghfirullahalazim...nahaii..dua2 orang kalih tengok akue,,akue wat dunno r..sapa swuh dok asmara depan aku..

tak lama lps tue,bas pon gerak..mak aii,,fes tyme kott aku tak tidoq tyme naek bas,,cmna nk tidoq weh kalaw mata aku disajikan dengan aksi2 yg perghhh punya....geli geleman tengkuk aku weh...sabaq ja la...tasha pulak boleh pulak dia p tdoq,so,aku sorang ja la layan minah ngn mamat 2 ekoq nie,,,mula2 tak perasan lagi depa dok wat menatang haram tue,,,tapi tetiba ja mai hidayah nak tengok,,ngekk cgoh.first2 tue oke lagi,,bila dh lama2 mula la depa angkat beg balik kg tue ats riba pompuan tue,,n then baqu aq sedaq tgn jantan tue yg sblh lagi hilang entah kemana..ehem2,,,sumpah akue geli segala macam dah,,loya pon tetiba datang,,,ergh!nyampah siot org cm tue,mmg xtw malu la...mmg dh boleyh byang la,,kalaw depan khalayak ponn depa sngup buat benda mcm nie,blkg lagi la mcm2 adegan ada..astaghfirullahalazim,,,Ya Allah Ya Tuhanku,Kau Lindungilah aku dan saudara mara seIslamku dari bala bencana,dan kau tunjukkanlah jalan yang benar kepada hambamu ini Ya Allah,sesungguhnya kau lah Maha Pengasih Dan Maha Penyayang.

p/s:buat semua gadis2 di luar sana janganlah senang2 menjual maruah diri,sesungguhnya Allah melaknat kaum ini.(baek dak aku mlm nie,tiba2 rasa nak tazkirah)


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping