Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
raia.raia.raia
Thursday, September 1, 2011 @ 11:46 PM | 0 Comment [s]


hehehe.assalamualaikum.sja gegeh letak pic awal entry.walaupun dah raya ke 4 tapi aku still nak story jugak pasal first aidilfitri hari tue,memang tak sempat gilaa lah nak tulis entry nie,besala kann raya raya nie mesti la nak jalan beraya laa,rumah terbuka laa,cewahh sembang cm aku jalan raya.haaa.aku mcm biasa tiap2 tahun raya kat hometown aku ja,biasala rumah tok ponn dekat ja dengan rumahh.pagi2 raya bermaaf maafan dengan mama ngn abah,banyak dosa nie dengan mama abahh.lepastu sembahyang sunat aidilfitri laa kann.jumpa member2 sekepala dengan aku pulakk,farhana,siti,tapi tak best la wani x join sekali,dah hbes jumpa saudara mara,member2 dekat masjid,tunguu pa lagii serbu rumah my beloved mak tok laaa..tyme nie la tgn keja dok menadah ja dekat pak2 ngn mak2 menakan.HAHA.bkn tadah nak mintak maaf ka apa.tapii duet raya laa kann..fuhh!!taun nie kurengg cket la kutipan duet raya.pak lang yg dok kt subang tue tak balik pulak,sepupu aku nak smbg bljr kt oversea.sampai2 rumah tok terus mula acara maaf bermaafan.tyme nie la ayaq mata dok keluaq sorang2 mengenangkan dosa yang bertimbun2...

haaa.mcm besa laa.kalaw pak tam aku raya kat sini.acara wajib kami mesti ada laa.sesi bergambar beramai rami,family by family..memang tutup pintu rapat rapat sebentar laa,budak2 bagi salam ponn kena buat2 tak dengaq.HAHA..haaa.lekaih2 usha gambaq aku ngn family

Pak Long 's Family ;)

My Family ;)

Pak Ndak's Family ;)

Mak Teh's Family ;)

Pak Tam's Family ;)
nie je la family sebelah mama aku,walaupun tak ramai tapi bila semua berkumpul memang happening gila laa.dengan kanak2 ribena lagii,,hingaq tak hengat dunia laa rumah mak tok.dah habes sesi bergambar apa suma.pakat2 konvoi p rumah adek bradik terdekat.rumah pertama yg dituju Mak Njang Huda house,,jumpa nasi dengan ikan kering pulak,,pergh!!!ayaq liuq nak keluaq cket dah dri mulut,pa lagikk ambik pinggan trus laa..dah hbes makan2 p rumah member sista aku pulak,oke makan lagikkk.pastue trus balik rumah tokk pulak.depa ajak p rumah jiran sebelah mak tok aku,cangak pa lagi..jumpa mee bandung pulakk.homaigoddd.feveret tuehhh..makan lagiiiii...buncitt la aku kalaw tiap2 hari mcm nie..dah tue trus balik rumah akue,,hehe.sampai2 ja family pak long dok landing elokk jaaa..mama buat soto dengan bihun,,,fuhhhh!!!pasti si buncit akan makan okee...

dah puas melantak dengan makanan yang bagai...biasala kan bila dah makan banyak so mata ponn minta dibuai..masok bilik terus zzzzzzzzzzzz...tidoq sampai pukoi 7.00 ptg okee..jgn tiru aksi saya oke.!sangat terukk.bangun2 mama ajak balik rumah tok sebelah abah pulakk..nahhh.mamun lagi kott..sampai2 rumah tok terus mak ndak ajak makan nasi,,tengok2 lauk ikan kering,sambal belacan,masak lemak rebung,,,,perghhh!!!mana boleh tolakk..ambik pinggan dan terus melantakkk.Conclusionnya hari nie pembukaan aku dengan nasi dan penutup juga dengan nasi ;)

bersama sepupu yang sama-sama mentel ;))
p/s:tahun nie tak banyak duet raya laaa.maybe depa engat aku dah keja kott ;p


chenta gee
kekasih gelap,missyoouuu<3










Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping