Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Luahan Budak SPM
Monday, November 7, 2011 @ 7:38 PM | 0 Comment [s]

Hanya kata-kata yang membuktikan segala-galanya,,,,sayang hangg sangat2 Mr S oii,,gudluck SPM taww,,biila tengah jawab exam tue jangan lupa usha akue nahh ;D nahh mood gatai menyerang sudaa,,,rindu kenangan malam tue,,lawak bodo hangg yg mcm siall lagikk ;) walau bodo tera mna ponn lawak hg tue aku still sayang hangg sampai matiii <3....rupa tidak menjadi ukuran yang penting hati tue biaq eklaz mencintai seseorang..kalau muka segakk2 ponn tapi hati cam haram tak boleh jugak kan kan kan ...hang kata aku gemokk??takpa aku lagikk nak makan banyak sampai jadi tong dram :D biaq hati aku bahagea walaupun badan cm tong dram ka,ahli gusti ka,ahli bina badan ka,,,yang tue suma tak penting..yang penting hang eklaz mncintai aku..heh!!

p/s:doakan aku dan si dia dapat jawab yang terbaek SPM nie,,dan untuk rakan2 seperjuangan jugakk,,

Kuboq Panjang vs Langgaq


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping