Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Cinta 3 Segi
Thursday, December 8, 2011 @ 8:01 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum...hah!!cm trook ja kan title aku..act benda berlaku depan mata aku n dekat dengan aku ja,,aku ada sorang member nie,agak rapat jgk la dengan aku,member sekamcing gila!!!dea nie budak pandai,segak ponn ya la kan,kalw tak segak cmna rmai terpikat kat dea,,oke2 back 2 the story,,member kelas akue memang tangkap cintan la dengan dea,tapi kwn aku yg gurlz nie takmau lyn sgt laa,tapi boyz nie sanggup tunggu dea smpai gurlz tue terima dea walau apa saja keadaan,,,byk jgk la gurlz nie dapat barang dari dats boyz,,walaupun gurlz nie tak minta tapi dah orang bagi kann,terima je la,..

tiba2,rakan sekelas gurlz tue ponn rupanya da menyimpan perasaan kat gurlz tue,,,mulanya cam gurlz tue x brapa nak layan sgt la,,tapi biasala bila hati dah suka,kalau tak layan pon lama2 akan melekat jugak,,akhernya gurlz tue pilih budak kelas dea....dahla dua2 budak laki nie agak berkawan baek laa,,nahh!!!rahsia ponn terbongkar dekat boyz yg satu kelas dengan aku tue,,,so apa lagii,,merana gilaa lah kann,,kwn sndri masok line dea,,kat fb penoh kata2 pasrah,,,woot2,sebagai seorang laki hang perlu tabah wehh..aku ponn penah alami gak perasaan cmtue,tapi aku hadapi dengan tabah dan tenang,anggaplah hg dengan dea tak da jodoh,mungkin hang akan jumpa orang yang lebih baek dari dea,cayala!!!kalau hang betoi sayangkan dea,hang kena redha dea pilih orang yg dea lebih sayang...percayalah setiap apa yg berlaku mungkin ada hikmah di sebalik suma nie:))hang masih ada kawan2 yang tak pernah jemu support hang dari belakang,,takkan sebab sorang pompuan hang nak jatuh terus kann,..nahh!!tetiba aku jadi kaunselor plk ;D

uke,story tak hbes cmtue jaa,,engatkan ceta nie stop takat nie ja,rupanya gurlz tue kena terook gak la dgn budak2 laki f5,,tyme dalam dewan tengah jawab exam SPM ponn,ada la mulut2 yang kurang ajar tue dok perli dari belakang,come on la weh,,hormat la sama perasaan orang,try hmpa p dok kat tempat dea tengok.apa prasaan hmpa kalau orang wt kat hmpa cmnie,dea ponn bkn ada niat nak wt suma nie,xkn sebab benda remeh nie kita nak benci satu sama lain,,dahla benda suma dah jadi,kita dah nak habes sekolah dh kann,,so tak bes la kalau kita akhiri persekolahan kita nie dengan benci satu sama lain,,damailah weh,even benda nie tak jadi dekat aku,tapi jadi dekat member yang agak rapat dengan aku,so aku sentiasa support hg weh!!biaq orang nak kata pa,hang kena sentiasa cool;))

haa,,mesti hmpa tak paham kan boy kelas aku la,boy kelas dea la,act gurlz nie kelas laen,and boy yang minat gila kat dea nie kelas aku,dann boy yang telah menemui cinta sejatinya nie sekelas dengan gurlz nie,,,hmm..susah kan jadi budakk pandai,segakk,,,naseb aku dilahirkan sederhana jaa,,:))haa 3 segi dakk cinta depa nie,,satgi tup2 keluaq kat youtube member aku nie rakam album lakkk


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping