Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Jejalan
Friday, December 30, 2011 @ 8:48 PM | 0 Comment [s]

haaa,,betapa lambatnya aku nak update pasai jenjalan nie,malasnya weh.haritu kann lepas habes exam Quran Sunnah kann..haa aku keluaq ngn member2 aku..sumpah syiokk weh jenjalan ngan hampaa..haa!!keluaq cs ponn aku wat qeyuh kann,act memang enjoy gilaa laa keluaq ngn hampaa..muslimah kott kami haritue suma pakat pakai baju kurung ;) yalaa kann ikon smka,weee.snyum jaa cikgu2 tengokk,sejuk perut depa ajaq selama 5 tahun..bak kata mekna 'wea takott aku tengok hampa nie,cm nak p dakwah ponn ada gaya gakk'....HAHAHA..dah aku tak laqat beletiaq,usha gambaq jum

haa,nie la member yg aku penahh story tue,psal cnta 3 segi 2,comeii kann
soe kwn,sgt lambat utk mengupload gambaq,nnt aku ada masa aku upload oke,,












Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping