Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
SPM Done!!!
Sunday, December 18, 2011 @ 8:12 AM | 0 Comment [s]

yehaa,,saja wat kecoh ja kann,act spm dh hbes lma dh,sja akue malas sangat sangat sangat nak tulis,oke,,pada hari Selasa,13 Disember 2011,tepat jam 4.30 petang,kertas Pendidikan Al-Quran&Al-Sunnah telah menutup tirai SPM 2011,,yeahhh,ini juga bermakna aku bukan pelajar sekolah lagiiii..dah takmau ckp banyak,usha gambaq suda

Candidate SPM 2011 ;)

Mana aci gambaq aku takda =(
series weh aku rindu zaman persekolahan...rindu nak merapu-merapu ngan hmpa weh,nak lepak2 sampai tengah malam,study sama-sama sampai tak tidoq malam,especially time esok tue nak exam addmate,memang tak tidoq la aku malam tue,see betapa pulunnya aku kan,alih2 tak boleh gak jawab ;( aku rindu kenangan di bilik 8 ngn bilik 17,,tyme spm la yg merapatkan ukhwah kita sumaa,makan sama-sama dekat dm,pastue masing-masing bawak makanan,dah mcm kenduri pulakk kann ;) kita gelak sampai tak hengat dunia tyme tikah buat lawak ala2 kawad dea tue,miss so much kat hampa weh,susah nak cari kawan cam hmpa ;((

MERDEKA!!!!
dah,malas nak tulis banyak2,cukuplah ini membuktikan yang aku rindu gila gila gila gila dekat member-member yang sekepala,aku rindu SMK Agama Sik,warga-warga sekolah,cikgu-ckgu,mak guard yang memang sporting habes tmbah2 tyme tgk bola sekali,rindu geng2 farabies ngn Rusyd;))gatai dah aku...rindu nak makan dekat dm tue,Conclusionnya aku rindu zaman persekolahan ;(((
Nanti aku story lagi pasai kenangan-kenangan yang memang aku tak boleh lupa dekat SMK Agama Sik



#Chenta Gee jumpa dea tadi wehh,syiokk tak terkata,tepi jalan ponn jadi keja kami nihh,pa pon i lurve u so much Mr S<3













Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping