Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Selamat Datang 2012
Sunday, January 1, 2012 @ 7:40 AM | 0 Comment [s]

eh,masih blom terlambat aku nak wish Happy New Year kann,so Selamat Tahun Baru 2012 utuk sapa2 yg sudi menjengok blog yg buruk aku nie ;))semoga 2011 meninggalkan kenangan yang manis2 jaa kat hampa2 naa,so mulakan dengan azam dan semangat yang baru untuk tahun 2012 nie,sesungguhnya aku tak pernah ada azam oke utk taun2 baru nie,azam aku tiap2 hari adalah utk menjadi yang lebih baik dan lebih baik,,dan dan terima kasih jugak utk sapa2 yang wish besday aku,,aku sayang hampa ketat2 laa,waa dah 17 tahun aku hidup kat muka bumi Allah nie kann =D

untuk member aku yang nak menjadi wira & wirawati negara tue selamat berjuang yaa,aku doakan hampa boleh lakukan yang terbaek kat sana,cewahh nasihat tue weh...jugakk utk Mr S jangan nakal2 nahh kt sana,kalaw nak caqi awex laen ponn caqi yang berjenihh ckett naa,(nada tak eklaz gilaaa),,i will miss u laa botakk (;

Merenung masa hadapan yang banyak liku-likunya ;))


#sangat syiokk bergayott selama 2 jam semalam,hewhewhewhew,nak lagi dear...HAHAHA,,gataii tak suda aku nie


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping