Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Driving Class
Monday, February 20, 2012 @ 5:54 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum,hoyehh2..mood dah kembali ceria =D,act entry nie aku nak story semalam tapi disebabkan mood yang agak spoil smlm so terpaksa la tangguh dulu,oke aku nak story pasai driving class kemarin,sebenaqnya aku baru mula wat latihan 2jam jaa,hang wt qeyuh la gee oi,oqang len pakat pas jpj dah aih,oke.semalam latihan keta ja sebab moto punya dah full,naseb kemaqen dapat cg yang agak sporting,hewhewhew..masok ja dalam keta cg tue teruih suruh aku belok keluaq jalan raya,nahaiii!!!tobat tekezut baq hiang..pstue dengan selambanya aku kata alaa cg takkan nak keluaq dh kot sy ketaq nie,HAHAHA..awai2 bawak memang cering gilaaaa kott,lalu roundboard tue ada sebuah keta yang penuh dengan lakii dok tunjuk2 jalan kat aku,naharemm sungguh..sampai ja pekan ada roadblock pulakk,aku bajet cm nak berenti jaa depan abg2 polis tue tapi cg tue kata tak payah jalan ja ;p

dalam keta rancak gilaa kott cg dok sembang ngn aku,dok nasihat macam aih kat aku , potpetpotpet..untunglaa dapat cg mesra alam cmtue,aku ingat takat pekan Naka jaa dia nak bawak aku,tupp2 dia kata kamu terus jaa kita jalan2 dulu,tengok2 dah sampai pekan Lubuk Merbau aku drive weh,tepuk2 pipi cket,agak tak percaya laa,dengan jalan yang berbukit-bukit dan selekoh yang banyak,memang menguji kesabaran gilaa,pernah enjin mati wehh tyme nak naek bukit,fuhh!!naseb takda treler kaa belakang tue,tidakk memang arwah dah aku,act cg aku nie aku agak BM A+ kott tyme dea spm dulu,ayat dea fuhh sungguh puitis,dy dok potpetpotpetpot tapi haram aku tak dengaq ponn,fokus pemanduan woo!!!tapi-tapi aku agak nak tergelak r tyme tengah2 dok drive dea tanya kamu takut ka,aku jawab laa maw tak takot cg,pastue dengan selambernyaa dea boley plk buka pintu keta kata nak turun,kurang asam punyaa cg ;)

yeah!!bukan senang nak jadi pemandu yang kompeten oke,gilaa lah dengan nak tekan clutch lagi tyme nak masok gear,mencabar keimanan gua woo kalau gear tak masokk,tambah2 pulak kalau keta banyak dok beratoq belakang,berpeluh sampai boleh mandi kott,oke,parking dengan 3 penjuru aku tak belajaq lagii,baru blajaq bukit,esokk baru nak blajaq semua,adios


#hoyeh hoyeh abg botak tingai bapa minggu lagi nak balek,eksaited baq hiang,walaupun tiap2 malam minggu dok gayot,tapi rindu aku kat hang x dapat nak padam,bak kata dea jauh di mata tapi dekat di telinga,wth!!!!


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping