Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
eh! lagiii
Tuesday, February 28, 2012 @ 9:02 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum,haa..jenguk kiri jenguk kanan,dah renovate blog buruk aku eh,thx 2 cik lya,oke2 takmaw beletiaq byk,petang tadi lepas makan nasi mama ajak p servis keta,hoyeh!!!melihat keindahan alam lagii,memang aku tunggu saat nak jenguk dunia luaq nie,sampai ja tempat servis apa lagii capai majalah ja laa,memang sangat sangat boring oke nak tunggu keta siap,,tapi nseb harini rasa mcm sat ja,,sat tue dak la sangat kalau aku tidoq dan lagi mimpi kawen dapat anak 8 orang pon boleyh nie ;))lepas keta siap ajak mama p pacific,biasala kelengkapan dalaman ponn suma dh lusuh ;p

sambil sambil dok melilau caqi baju,aku dengaq ada oqang panggil 'wehh' saja,ignore ja la sebab dh memang aku buta, tobat kalau aku caqi ponn sampai kiamat tak jumpa,last2 dengaq jugak orang pangil nama aku,homaigod!!terasa femes sebentar,aku kalih2 nak tengok sapa laa insan yang sungguh bertuah jumpa aku tue,nahhh,amin ismail rupanyaa,,aicehhhh,koi handsome hang noh,walaupun aku tak pakai spek tapi aku boleh rasa aura nsem tue,takdan nak sembang lama ngn hang,tidak boley sruh belanja bju nike dahh,aummmm<3

sangat berbeza jumpa amin dengan jumpa saram,Conclusionnya sapa sapa jumpa atau ternampak mirip2 muka macam aku tue silalah jangan segan silu tegoq yaa,kalau nak tunggu aku tegoq memang dak laa kan,(ayat bajett hot ja =D )lupa pulakk amin keja kat pacific star parade,area kasut,baju pompuan



#awwww,tak sabaq nak dapat anak yang cumel2, weh botak nak anak plizzz,muehehehe


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping