Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Alhamdulillah
Wednesday, March 21, 2012 @ 6:40 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum,yehaa,,hampa ingat dak harini tarikh apa,ha 21 March oke,tarikh keputusan SPM 2011 keluaq,haa tobat aku tak ketaq ponn,sampai nak tekan keypad handphone pon x buleyh dah,tak getaq pon kan,act aku sampai2 sekolah tadi memang cg dah hbes berucap dahla,member2 dgn junior2 pon dah penoh dewan dah,hatudiaaaa!!!!rasa cam jantung aku nak jatuh dalam dewan tue dah,haish,yang adik2 lelaki pon dok panggil aku pulak,nahaii,lagi la tak getaqq pon kan?masuk2 dewan orang first aku cari mesti la diana kan,cari punya cari memang aku takkan jumpa la kan dengan spek x pakai,okehh,dah pakai spek suma trus p dekat dia,homaigod!!dia dah tw result dia,makanya lagi la tangan nie mcm oqang parkinson,yang adik2 kesayangan aku nie dok kerumun cikgu mazura pulak,memang aku tak malu dengan hampa pon wehh!!

haa,lepas depa dah boring dok tepi cikgu tue,aku teruih p depan cg,haa salam dulu oke,hormat dak,hewhewhew,muka aku memang cuak dhla tgk ada yg nama cg dok bulat letak G,nahaii,jantung nie memang tak berfungsi buat sementara waktu dh time tu,slumber ja aku tanya 'cikgu yg G nie maksud dia apa'..'ouh yg nie yg gagal'..oke aku senyap seketika,,patue cg trus serah fail kat aku 'tahniah awak 5a' homaigodddddd!!!rasa cm nk jerit satu dewan hoii,qasa cm nk suruh diana tampaq pipi aku ja,Ya Allah aku bersyukur padaMu diatas rezeki yang Kau berikan ini,Terima Kasih Ya Allah,peluk cium diana dengan linangan ayaq mata oii,

okehh,lepas peluk diana apa suma,teruih p dekat mama dengan abah,teruih mama peluk aku,okeh linangan ayaq mata sekali lagii ;'( thx mama diatas nasihat mama dan tunjuk ajar yang tak penah jemu mama bagi dekat kak gee,Alhamdulillah kak gee mampu mengembirakan mama dengan result yang tak seberapa nie,okehh lepastu Mr Botak panggil aku p dekat dia,haih!!mana segan pon jumpa dalam dewan dengan junior2 kesayanganku tue,okeh result kami sama okehh!!haa,tukaq2 result sat,aicewahh!!!tahniah syg,bio B+ woo,hee =) haa dan sembang sat ja dengan dia..biasala kawan2 diutamakan yaa,,

lepastu teruih p jumpa member yang aku rindu gilaaa gila tue,weh tahniah hampa2,,result hampa memang cekang laa,aku tabik spring dekat hampa,dear Adilah congrate syg nahh,walaupun abah hang tak sempat tengok result hang,percayalah insyaallah dia tersenyum bangga disanaa ;)) sejuk perut tgk anak mcm hang,okehh akhirnya drama ayaq mata kita pon berlaku ;'(...weh rindu nak sembang lama dengan hampa suma awex2 oi,nnt kita jumpa laen nahh,tahniah skli lagi untuk member2 aku yang superb pandai ;)



#masih tak percaya lagii wehh dengan result aku,mama pon tak jangka aku dapat banyak tue


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping