Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
BSN~
Friday, March 23, 2012 @ 8:20 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum,haa,pasepa aku letak title bsn,okehh,kemaqen kan no pin maktab keluaq,so mama aku memang semangat sungguh ajak aku p bank,sebenaqnya dari kemaqen dulu lagi dia nk beli,tengok semangat dak?act masok2 bank tadi,hatudiaa ramai gilaa ahh,ramai dengan awex2 dan balak2 yang nk beli no pin maktab,,mesti result hampa cekang2 kan..sambil dok tunggu turn aku tue,ada sorang kenalan mama dok mai menyembang,makcik tue pon beli no kat anak dia gak,hoyehh!!!dia tanya aku dapat 9A+ paa,,amboi macik jgn nk peqeli sangat naa = ='

elok ja no giliran aku sampai,dengan megahnya aku p dekat kaunter bg slip tue,haisehh,,kakak2 peg, bank tue tanya aku, 'adik nie dah amik spm ka.tapi taun 1995'..aku hangguk ja la,,pastue kawan2 dy nyampuk 'aikk lanie pon ada lompat kelaih noe'..oke,aku senyum sajaa,lepastue tanya pulakk result aku,aiyooo ;p aku gtw la result aku,pastue depa pakat dok kata, 'haa,baguih la result cmtue noe,muda2 result camtu kiqa baguih la'..woii aku kembang laa,takyah la nak puji sgt,HAHAHA


#otak sedang seqabut hoii,xtw nk pilih dan isi kos mana upu.demm...


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping