Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
homaigod!!!
Wednesday, March 14, 2012 @ 8:38 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum,yezza2,,hampa hampa,nebes dakk???aku asa mcm nk lucut dh jantung nie dengaq berita tadi,okehh!!21 March 2012,tarikh keramat tue wehh,aisehhhh...jangan kawen tarikh nie taw,nnt aku xley nk p mkn kenuri hampa;))sebenaqnya kann,aku nerves sejak dari exam BM tue lagi,gilaa.x dpt nk bayang arhh cmna result nanti,pa pon aku kena redha sja walau apa pon yg aku dpt nnt,doakan yang terbaek utk aku ya kawan-kawan,kita dh lakukan yang terbaek,siang malam pagi petang kita study,tapi kalau Allah tak maw bagi tak boleh jugak kan,ada sebab allah nk uji kita mcm tue,mungkin ilmu yang kita dapat tue tak berkat,atau dia nak uji sejauh mana hambaNya bersyukur terhadap keputusan tersebut ;p,so kawan kawan,selamat mengambil result hampa yang gempak eh!

#weh hampa,kita p awai sikit nahh,aku rindu sayang hampa suma nie,tak sabaq nak tengok muka2 plkn hampa tue,tak sabaq nak tengok badan hampa hat selim2 tue,dan dan muka hampa yang putih putih eh ;D


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping