Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
yeay!!!PLKN done ;)
Friday, March 16, 2012 @ 8:50 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum,hoyeh2,muka ceria dak aku,muahahahaha,maw dakk.esok 17 March ya kawan2,saat yang ditunggu tunggu,weh awad aku over excited kalah wira dengan wirawati jaa.haishhh!!!maw tak excited wehh,rindu nak jumpa dengan besties aku tue,Wani,weh budak aku rindu hg sampai takda tahap dhnie,dan dan mesti fb semakin qeyuh lepasnie,jyeahhh!!!tapii kalau aku ja dok rindu hampa,hampa tak rendu aku pon tak guna gak enn,weh girlfrenz2 aku sekalian,usus aku dok menari nari dahnie,syok sampai tak tergambar dh nak ceqeta nie,malam nie aku tak tidoq gak kot,nak p sambut hampa tuqun bas esok.ada ketan dak weh???

haa,paling dirinduiii,my botak hitam meqelit tue la,hewhewhew,weh botak aku merajok dengan hang nie,merajok oke!!!amboi bz teqa mana langsung smpai tak text aku 2 3 mlm nieh...oqg len pon p plkn gak,elok ja depa text ngn aku,siap gayot lagii,aku caqi oqg len gak kot stg,heh!!!nada maqah nie ;)haihh,awad aku beqasa xtw dua tiga mlm nie,nak kata period dak ponn,takpa hg pujuk aku nahh malam nie,gedikkk dahhhh....adoi 2 3 mlm nie jugak la dok mcj n gayot ngn kekasih lama,ahakss,hampa doakan aku x beralih arah nahhh ;D



#weh hitam syg,walaupun aku dok bebai dengan hang tapii aku syg hg taw,heeee,,takottnya malam first nanti ;0


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping