Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Kengkawan
Friday, April 6, 2012 @ 9:44 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum,haa,hampa rendu aku dakk?hewhewhew...soklan mintak penyepak jaa,aku bz trok weh semingu dua niehh,HAHA.kalah dato' najib bersama isterinya datin rosmah aihh,oke x lawak ponn =.=,,,aku rasa minggu nie aku banyak perabih masa dengan member2,,wa rinduu sama teman gua laa.oke!hari sabtu minggu lepaih aku p tdoq rumah wani a.k.a tonyet(gelaran botak aku bg kat dia)..sebab apa aku tdoq rumah dia,bukan nk p ngorat abg dia yaa ;) act kami dh lama plan nk p sekola,biasaala orang penting kena laa melawat sekolah selalu kann,disebabkan takda sapa nk hantaq aku coz mak bapak aku bizi terok bekerja so aku menginap la di teratak KB.hewhewhew..cadang nk tdoq sampai hari isnin ja,disebabkan si tonyet nie merayu dekat aku sgt suquh stay lagi rumah dia semalam,so aku merelakan sajaa,campuq dengan si diana lagii,memang qeyuh laa rumah pakcik Zali mlm tue,maap pkcik noe :D...habes ceqeta umah dia,aku nk story pasai dekat sekolah pulak,OMG..jumpa cekgu2 yg ku rindui,Miss Timah yg ohsem!saya rindu cg ketat2 laa..Madam Sharihan,u are the best tecer laa,wa sayang lu cegu,hehehe..dan2 memang aku jangka dah akan berjumpa cg yg mulutnya hanya Allah saja yg taw,peqeli dia memang padat ahh...saya tw la sy tak pandai cegu,tapi jangan laa dok p qeyuh nama saya satu bilik guru...nnt cegu taw la apa perasaan anak2 cegu kalaw cikgu kepada anak2 cegu tue buat kat anak2 cegu cmtue(luahan perasaan oke)k finee!!ceqeta lama malaih nk ungkit2..haa act aku p dengan wani,diana,dut dan nenen


drebar kami woo
wokeh,hari selasa pagi2 tue lepaih p hantaq diana kt bus stop,tonyet truih mai hantaq aku sampai depan pintu rumah,how sweet u,lebiu lahh,,act nak ajak tanab sekali tetapi keadaan tak mengizinkan,da problem siket,sampai ja KP terus p pekena bihun sup Md Dan,fuulamak!!rindu kg halaman gua lahh...saja la bawak nen nie mkn bihun sup tengahari rembang nie,oqang mkn nasi kita makan bihun sup kan sayang2 sekalian,dengan oqang belanja lagii,memang makan sampai jilat mangkuk laa,thx ya Mr A.heeeeee..

petang tue pulakk,dengan takdan nak lelap sat mata aku,sherin dengan pahana mai ketuk pintu rumah dah ajak wat kek,padahai misi nie lama dah terbengakalai,biasalaaa bizi memanjang YB nie,ehekss..gua bikin kek coklat moist wehh,lu cayaa dak?sedap hingga jilat ibu jari kaki hoii,eyuksss!!qeyuh sungguh dapoq cg Salina petang tue dengan kehadiran 5 anak dara,,,pelan asainya nk wt triffle skli,tapi terpaksa ditunda pulakk,bahan tak mencukupi,takpa kek coklat pon makan sampai tak laqat nk suap dah,dengan cucuq udang panaih2,makan pulokk dengan teh o panaih,hujan renyai2 pulak time tue,perghhh!!!layan aihh..


masterChef ;)
jyeahh!!hari kames pulokk kami berlima meronda aloq setaq,saja p bagi perabeh duit mak bapak kan,celebrate result spm sekali,hewhew,cm cemerlang ja aku kan ;)anak oqang kaya kuboq panjang hoii,xtw nak letak mana dah duet mak bapak kami suma,so labur kat anak2 depa laa,tudienn tak lama cg salina nak hambat jugak kalau dia baca nie,ngeee =)disebabkan pahana nie dok qeyuh sgt nak tengok 3 Temujanji,so terpaksa dikotakan janji dia laa,bagi aku not bad laa,tapi ceqeta tue mang sesuai tuk oqg yg dok angau2 nie boleyla,utk aku yg tak beqapa nak angau sgt nie agak bored laa,aku menguap banyak kali kott,hasrat nk tidoq tue ada tapi kesian kat aku pulak stg depa ceqeta pasai movie tue aku dok nganga jaa ;p..plan nk men bowling terpaksa ditunda sebab terlampau ramai sgt para atlet2 nk menunjukkan skill mereka,takpa pahana nnt kita p len nohh,

KAMI<3

Conclusion,wa tak boleh hidup tanpa kawan woo,boley matii,pasepa aku dok buat ayat brutal tatiaw :)







Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping