Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Bersih
Saturday, May 5, 2012 @ 7:11 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum. Hai peminat BERSIH semua . hewhewhew. oke,abaikan dengan bersih ka,kotoq ka. yang penting aku tadak kaitan dalam golongan tue yaa!!hanya Allah saja yang taw sapa di pihak yang benar dan sapa di pihak yang salah . Kita just pray saja hokehh . haa, awat aku masuk pasai politik nie wehh, dah2 abaikan . mcm lama ja kan tak update belog, well2 busy sana sini . aku ponn tak paham aku busy apa sangat kann . cik ila aku dah update nie,sila baca naihh . aku sangat frust di atas kekalahan Manchester United, peminat kipas susah mati MU oke! ditambah pulakk dengan kekalahan Kedah di Stadium Darul Aman,tapii Kedah kalah bermaruah weii, saya bangga menjadi anak Kedah :)

act . takdak kaitan pon dengan title kat atas tu, sebenaqnya kan minggu nie pulak turn aku p Bersih KL nuu,hampa engat hampa jaa nak bersih, aku pon nak jugak ;p tapi aku bukan jenis hat bersih yg macam dalam paper,dalam tb suma tue, aku p bersih Jln Tar,Masjid India,SOGO oke...hahahaha...aku p dengan member2 mama aku . gurls suma oke! besala perempuan dan shoping tak dapat dipisahkan . act kami p mlm khamis tue dan balik mlm sabtu,setaii dak?haa aku eksaited sangat nak p bukan pasai nak shoping weh,tapi sebab nak naek train,haa hampa kata la aku peqak ponn, tapi memang aku sangat teruja oke.. taw dak taw dak, aku p dengan mata yang bengkak sebelah,spoil gila lahh,baqu ja nk p buat cun,HAHAHA.sakit mata kott weii,perghh!!!

syok kot weh p dengan tak bawak adik beradik yang laen,pau habis habisan la mama aku,bila lagi kann . tapi disebabkan rambang mata yang terlampau sangat, aku beli sepasang ja baju kurung yang siap dah, agak sia2 kan jalan punya jauh tapi beli sepasang jaa, cukup la tue.tapi aku borong tudung,tshirt,dengan kasut ja,hehehe .yang member mama aku yang laen memang borong habis-habisan laa, smpai tak cukup tangan dah nk bawak . biasala yang p suma cikgu2 . memang duet keluaq macam ayaq laa kan . sedaq2 dah brapa ribu dah habes . hmm . perempuan perempuan . cewahh . aku memang laki ponn kann . sumpah letih kalau ikut perempuan shoping, macam nak terlucut kaki dengan pinggang aku kott weh . kalau lucut laa .hampa ngaku lagi nahh hampa kawan2 aku =) kami mula jelajah Jln Tar pukoi 10 lebih,time tue memang kami laa pelanggan first depa, takdan nak buka pintu kedai ponn kami dah serbu dah..balek pulak elok depa nak tutup dah kedai . nie baqu shoping yang sebetoinya kann ;p

haa . cikgu2 yang join nie suma happening gilaa laa, hat setai soqa loud speaker suma laa . aku tak laqat nak gelak dah woii dok ngn depa . mcm2 ceqeta keluaq time otw nak p tue . sat bagi teka teki , sat ceqeta lawak . tobat setai cikgu2 aku nie . sambil2 dok sembang qeyuh dalam train tue. tiba2 ada soqang uncle nie, aku rasa chinese kott . elok ja dia mai tegoq kami hat dok qeyuh sembang nie . dia suquh perlahankan suara ketika bercakap, aiseyymann . baru pukoi sepuluh la uncle, tdoq apa awai2 lagi nie . lepastue cikgu2 nie pakat senyap laa . HAHAHA. aku gelak keqaih perut dah kat depa nie . okehh . penat dah aku beletiaq . mengantuk gila gila dahnie . macam oqang mabuk dahh jalan terhuyung hayang . tdoq pon sat sat terjaga dalam train tue


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping