Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Hye Petaling Jaya :)
Wednesday, May 9, 2012 @ 7:14 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum,ehem2...hampa mesti rindu aku kan( ayat mintak penyepak,penendang penumbuk suma cukup kan) hai rakan-rakan seperjuangan sekalian . Dekat fesbuk dah qeyuh kan dengan result UPU apa sumaa . Yang dapat tue syok terkiqa la sampai post dalam fb dapat U mana,kos apa(sila beqasa dengan diri sendiri) . Yang tak dapat pulak mesti tengah frust nak mati , terjun Jambatan Pulau Pinang apa suma,oke bohong . Come on la kawan-kawan,tak semestinya hampa tak dapat U hampa dah tak boleh sambung belajaq mana-mana . rite? tak semestinya hampa tak boleh berjaya kann?dan tak semestinya yang graduate U akan keluaq dengan pekerjaan dah tunggu depa?aku sentiasa pegang kata-kata nie' Belajaq kat mana sama jaa,asai malaih dengan rajen ja,kalau malaih hg down,tapi kalau hg rajen,insyaallah peluang cerah menanti anda di depan' habes dah sesi beletiaq panjang-panjang dari Miss Gee :)

Memang tak jangka yang UIAM akan tawarkan aku utk menjadi student depa, fes time nk cek UPU tue memang aku tak jangka  yang aku akan dapat U . Aku yaken yang KMK sentiasa dok tunggu aku . elokk tekan ja button masuk . nahaiii . TAHNIAH ! NUR NADHIRAH BT ISHAK, anda ditawarkan mengikuti kursus Asasi Sains Kemanusiaan di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia . jantung time tue berhenti seketika , aicewahh = =' gabuih-gabuih mata , tak caya wooo . Alhamdulillah akhirnya cita-cita aku tercapai jugak nak masuk situ, teruih amik hanset kol kak aku . weiii aku dapat U hang kott .HAHAHA . tahniah untuk aku .kahkahkah  :) tapii yang aku dok ketaq lanie . English aku memang kena kawww laa . tapi aku tak pandai lerr . Acanooo nie? thanks weh hang bagi semangat dekat aku, i really appreciate it . Aku sayang hang la kawan . betoi kata-kata hang, takda benda yang senang dalam dunia nie . Aku boleyh buat kan wehh . Hang doakan aku berjaya di dunia & akhirat taw . Aku kuat setiap kali aku ada problem hang sentiasa nasihat,bagi kata-kata semangat, aku payah tengok hang down . tapi sekali hang down,dengan2 aku pon down wehh . So, hang kena selalu kuat :) hang tak payah dok pasrah sangat la tak dapat U tue . macam aku kata rezeki hang mungkin tak sampai lagi dan insyaallah suatu hari nanti ada laa rezeki hang tue . Hang kawan aku sampai mati oke?aku taw hg takkan baca post nie tapi aku harap suatu hari nanti hang dapat baca jugak

Sapa-sapa yang dapat inteview maktab tue tahniah yaa ! setahu aku siket gilaa yang dapat inteview . suma yang aku tanya yang dapat inteview maktab suma yang dapat 8A dan keatas . Memang saingan sengitt yang teramat gilaaaaaa . Untuk Adilah sygs,gudluck yaa utk inteview esok, lakukan yang terbaek ya sayang . tapi kalau hang tak buat yang terbaek pon takpa .HAHAHAHA , nanti kalau hang dapat maktab sapa nk teman aku p UIA? , hewhewhew . aku dapat bayangkan hang dok tulih depan whiteboard? hang buat muka comei plus seteress hang depan student-student hang?atototo Ustajah Adilah ;p semoga berjaya jugakk buat member-member yang nak atau dah inteview Mara,JPA,Zakat Kedah and so on . lakukan yang terbaek kawan-kawan ! semoga kita semua sukses di dunia dan di akhirat . InsyaAllah . hye kakak-kakak dan abang-abang CFS IIUM please be nice to me hokehh? :)

#cinta hati beta yang tersayang tahniah ya awokk . weewitt, UPM Kampus Bintulu tueee, cayalaaa ! tapi KMK jugakk pilihan awokk kan . sila belajar rajen-rajen dan dapatkan 4flet oke? i always pray for you sayang <3 jaga hati,jaga iman dan jaga diri sayang naa. me love you gila gila :))Kuch-kuch Ho Ta Haii ^__^


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping