Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Taaruf Week
Monday, June 11, 2012 @ 2:25 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum..yezza2..hampa mesti rindu aku kan kan kan kan..ngaku lekaihh,muehehehhe....oke.nak story pasai taaruf week,act dh seminggu kan aku dekat cfs iium nie, rasa mcm sat ja masa berlalu.aicewahhh...nak kata homesick tue dak la sangat.tapi dok rindu rumah tue ada la cket2 kan . mngu orientasi kat sini siries aku rasa tak mencabar gilaa wakluu..HAHAHAHA...yang ada hanya briefing briefing dan briefieng..ngantok sehhhh!!!!silaa lah bagi aktiviti yang mencabar sikit sister2 and brother2 comitee oii..k bersyukur dengan apa yang depa buat okeh!

hari first daftar not bad lahh kan..masuk2 ja AMF..perghh!! terkedu denn.maw taw r. speking gila gila kot.aku hanya mampu nganga dan terus menganga.hikhok :) tapi betoi la orang cakap kann..kalu kita dah biasa dengan suasana tue insyaallah kita akan terus terbiasa dan perkara tersebut..aiseyymann...pujangga pulak aku..tapi series laa . aku rasa mcm english aku dah semakin improve sejak berada di iium . k lepas dah dapat bilik suma..woi aku dapat tingkat 4 kot.nahaiii..boleyh jugak kuruskan badan i .HAHAHHA...roomate aku smua negeri laen2 . sorang budak penang,johor dan kelate . tapi aq rapat degan penang tue lagi laa..besalaa loghat yang sama kan,kalau nk ckp dengan budak klate ngn jhor tue jenoh jugak aku nk susun ayat tak bg keluaq sangat kedah piawwww aku nie,satgi depa x paham nayaa aku .hehehe...

okehh!!!hari ketiga dah ada test APT dan EPT....hampaa ada???aku dengan tak study dan memang xmw study dengan slumber bewakknya buat exam. kahkahkah . bayangkan laahh budak tak ready apa-apa nie jawab exam . memang lingkup la kan.. tpi apa pun aku redha dengan ketentuan Illahi :) pagi2 dah mula dengan test EPT means English Placement Test...bukak2 ja soklan . ceyyy . aku dan lagi senyum . buat dak lagi ponn. besala kann . spa tak kenai gee . setengah jam baru aku mula...soklan satu sampai 30 oke lagii.mai tang soklan 30 and above,aku dah tak fokus dahh..fikiran dh kelauuutt.hahhaa.baca paraghgraph pon dah x phm apa.hua2...kalih kiri tudiaaaa budak sebelah aku penoh gilaa kot essay dia,aku haram x mula apa lagi . kalih kanan,takdak orang pulakk,HAHAHA..usya budak depan essay pon panjang berjela jugak,usya belakang jugakk panjang berjela. aku???? hanya mampu melihat saja . haaa . lupa plk nk gtw dlm sekelas tue ada 19 orang. suma pompuan. seketul2 dia ja laki . ish aku kesian ngat aihh kat hang . tobat gabai ann .bayangkan masa 2jam , dengan kena buat 2 essay . soklan yg aebcd ada 40, mana cukup derr(ayat budak pandai jaa,aku tak termasuk yaa) geng2 law apa tue,kluaq awai lagi. besala budak2 hebat kann ;p

haa.mai petang pulak APT Arabic Placement Test . hohoho . yang nie aku langsung tak bersedia . dahla exam petang cek oii . 3jam pulak tue,nak bagi aku tidoq lettew .k bukak ja soklan . mcm biasa . senyum dulu, usya-usya oqang sebelah . tapi xpa la kan sebab test nie bukan suma student yang ada asas arab . so depa dikecualikan utk jawab exam, just tulih nama dan tunggu setengah jam pastu blah dari situ..time sir swuh depa kluaq tue . kaki aku tergedik gedik dah nak kluaq skali . hesh ! malaih gila woo jawab arab . bikin aku ngantok saja r . dahla soklan tah apa-apa dy tanya(padahai aku takpaham soklan), k xlma lepaih tue , dalam sejam sblom exam tamat , aku pon memblahkan diri keluaq dari bilik tue . hahahaha . puaihh gilaa rasa .aku pon xtw aku jawab apa APT tue .

aku bersyukur gegila coz aku datang dari SMKA dan dididik dengan asas agama yang cukup,aicewahhhh ayattt . x boleyh belah gilaaa . HAHAHAHA...dulu time dok agma sik x jmpa la sgt kan member yang prangai terok2 sgt,takat terok besa2 tue ada la. tapi bila mai sini baru aku nampak realiti dunia yang sebenar. macam2 ragam manusia yang ada . ada sorang coursemate aku tue,agak rapat la dengan dia . budak johor , time nak tunggu test tilawah kann, dea tanya la aku,aku boleyh hafal surah apaa,aku jawab r sajdah,mulk,yasin pon boleyh la sikit2 . pehtu dy swuh la aq bc sikit surah tabbat(aku lupa nama surah).k terkelu okehh!! surah yang cukup senang,bg aku la kan, dy boleh kata dy x brapa ingat,pehtu dy tnya aq lagi dok rumah pkai tdung dak??semestinyaaa aq pakai wehhh...k dy fre hair kat luaq wehh..pehtu aq tnya r.lepas nie kalau kluaq dari cfs iium nie kalau blk kg ka nk pkai tdung dak . slumber dy jawab,tgk r dulu,sat pakai st buang kot . oke . jawapan yang x sepatutnya dijawab,aku diam ja la.nak kata apa lagi kan ;))

k,xtw nak tulih apa dah,boring gila hoii klaz x mula lagii,aduiii.kerinduan sama kedahan la pulokk. hehehe. kerinduan sama kebudakan kematrikan kechanglunan . ahoks . sila penaboh aku weh!! teqeyak xmw mw cg pizan ngn cg maznah tgk bm aku,muahahahaha


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping