Chenta Nenek Moden
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
4H3M Di KMK ;)
Sunday, January 6, 2013 @ 6:23 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum,lama nau tak update aihh . mood untuk update berlari ke mana tah, okayy dah lama sebenaqnya nak update pasal bermalam di KMK, tapi kekangan waktu yang tak dapat dielakkan, kenapa aku berpuitis seperti ini? actually aku just nak p melawat ja member-2 disana, tapi disebabkan cuti2 ku yang masih berbaki banyak hari, so diyana,wani,auna, and others pujuk aku suruh tidoq situ, maigadddd !!! mula-2 mama tak bagi sebab kacau depa nak exam lahh apa laa, haa time aku p tu,depa tengah PSPM, sorry kacau uolls taw, hek3, tapi disebabkan pujukan dan kata-2 manis dari nenek Wani, akhirnya mama pon bagi . lapciuuu Mama, aku tidoq sana dari hari khamis sampai isnin, haaa tak lama pon kan, hihi . macam Hani kata, Gee antara makhluk yang buat KMK macam dia punya, well well well, lahir-2 memang perangai taktaw malu ni ada dah dalam diri ni .

okayy,sepanjang hidup di kolej orang,seperti biasa laa aku tidoq dengan Diyana,my lesbo . auchh, lama dah tak tidoq satu katil dengan dia, naik rindu woo, member-2 dekat sana pon not bad, mesra sangat-2,hmm suka suasana tu, maybe sebab majority kedahan kott, sebab tue boleh masuk, kalau dekat UIA payah sangat nak rapat dengan jiran-2 bilik, semua macam pffttt ja perangai, sorry to say la, tapi memang betul, pulak tu aras bilik diana semuanya budak-2 smkas, untunglaaaa ! kalau rindu suasana smkas boleh la lepak-2 bilik smkasian, cafe KMK pulak aku salute habes sebab murah gila gila gila, berapa banyak gila pon tataw la, nasi ayam RM3 ja, woiii kalau dekat uia mana maw cari semurah itu, dahla murah sedap pulak tu, jatuh cinta dah dgn kmk,acanooo nie .

time petang pulak, diana and atin ajak jogging round kmk, yeayyy ! nak jamu mata lahh, hihi :D time berjogging tue lahh nampak manihh tengah main bola, perasaan time tue, paham-2 lahh gediks aku, takpayah nak habaq la, me so rinduu dia gila-2, boleh usha dari jauh pon kira nikmat yang besaq dah, lama kot tak jumpa dia, k abaikan cerita gedik ini, malam-2 pulak layan movie dengan jiran-2 bilik diana,hampa memang ohhsem laa, tambah-2 shaza yang hepi go lucky gilaa, even baru jumpa pon tapi layan aku macam dah lama jumpa, dah tu siap bagi gelaran dekat aku, HAHAHA, esok tu nak exam Chemist pon depa-2 ni dok khusyuk layan movie,terbaekk la hampa !

dekat sana jugak boley jumpa member yang kenai dekat fb, si cantek manis Nurul Hani, selama dok chat ngn tweet ingatkan hani nie jenis kasaq,rupanya ayu jugak cik Hani nie ehh, patut laa ada orang tangkap cintan dengan dia, hihi . tapi Hani nie perangai gilaa, kira boleh masuk la dengan aku, tapi sayang dapat jumpa sekali ja sebab dia berlain blok dengan diana, how sad oke :( nanti kita jumpa lagi yaa Hani sayang =) sepanjang 4 hari tu jugak laa, aku melawat DKK,DKB,BT,BL,SECAKOP,DM,Cubic. haaa ! boleh daftar jadi budak kmk dah nie :P haaa!! yang paling tak boleh belah nya, aku teman diana jumpa HEP, nampak dak betapa aku buat macam kolej aku kan, dengan pakai t-shirt kmk nya, fuhh memang sangat-2 buat macam rumah sendiri la kata ko, time nak jumpa cik faizal tu jugak lah bertembung dengan si lengai ammar,cibang and hazim, okayy . aku tataw nak sorok muka dekat mana dah . kantoii woii, yang lengai pulak dok main sorok-2 pulak, cissss . yang lawaknya cibang boley kata eh Gee sekolah dekat sini ka, hang memang lengai tahap 7 la cibang woiii, tapi sempat sembang dengan lengai sat ja sebab depa-2 yang lain dok kata kat aku,maluu la mak T___T

part paling gua nak seronok beronok ronok, mestila time jumpa manihh, wuu lama nau tak bertentang mata dengan him, rasa macam nak hug ja, aishhh, nasib kolej orang ja nie, even jumpa dalam berapa minit pon still gua rasa puas gila, awat hang koi cerah sikit haa? err bila lama tak jumpa mesti rasa kekok jugak enn, gua malu taw dak,hehe, lepas jumpa tu terus dapat text dari dia, amboii awat malu sangat ha, weyy bahan aku nampak, gua segan la der, huhu, lepas habes ja paper Chemist, aku pon beragkat pulang ke rumah bersama nenek wani, rasa macam takmau pisah dengan member-2 sana, till we meet again sayangs ku sekalian :*


#KMK memang daebakk ! gua suka suasana kmk,cantek menarik tertarik kau memang debomm, thx member-2 yang sudi layan diri ini, walaupun diri ini mengacau uollss time minggu exam, tapi hampa memang terbaekk lahh !





Older Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Re-edit by :Zakirah Zainal
Header by :Zakirah Zainal
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping